“PopUpHøjskole” afholdes ikke i 2023

En Fanø-oplevelse for bedsteforældre og børnebørn  som vi ikke laver i 2023 da vi ikke er hjemme i uge 26

Vi mødes kl 10.00-ca. 15.00  i 4 dage i uge 26 2022 mandag, tirsdag, onsdag og torsdag.

Transportmidlet i de 4 dage er cykel og fx en ladcykel til de mindste. En træt cyklist eller en der har defekt – barn eller voksen, – bliver hentet i bil med trailer, så der er ingen grund til bekymring, hvis man tænker at det måske er lidt for hårdt.

PopUpHøjskolen på Fanø er  for bedsteforældre/voksenvenner og mindre børn op til ca. 11 år  og forældre har slet ingen adgang. 🙂 I har selv et overnatningssted, som vi dog gerne hjælper med at finde. Vi kan anbefale Fanø Night & Stay.

Der er altid drikkevarer, kiks, frugt til mellemmåltiderne.

ALLE aktiviteter tilpasses vejrforholdene og ret til ændringer i programmet forbeholdes derfor.

Pris: 1200 kr.  for een voksen og eet barn – efterfølgende barn fra 4 år –  550 kr  – Voksen 700 kr.

Prisen inkluderer snacks, frugt,  entreer, workshops og instruktører til de aktiviteter vi har planlagt. Hvis vi på grund af vejret må lave en helt alternativ plan B kan der blive en ekstra indgangs- eller busbillet som deltagerne selv må betale.

Vi spiller spil og leger og lærer  og rundbold er et must og måske fodboldgolf. – Vi arbejder en dag sammen med en lokal kunstner der inspirerer både voksne og børn.  En dag bliver vi væk i den store plantage og får nogle vilde naturoplevelser sammen – bål og sjove lege.  Vi kommer ned på stranden og cykler langs klitterne og møder badevagterne ved Rindby og hører hvad de laver.

I medbringer selv madpakken til frokost som vi spiser i fællesskab og en drikkedunk.

– Find FanøHøjskole @fanoeplus på Facebook

Billetsalg for at reservere pladser her https://www.place2book.com/da/sw2/sales/7vilex6i7g

Se billeder om PopUpHøjskolen i 2018

Tilmelding fanoeplus@mail.dk – Oplysning på 29262597