Events med FanøHøjskole

Endagstur på Fanø i bus

Snak&Spis

Som noget nyt arrangerer vi for anden gang SNAK & SPIS i Rindby Forsamlingshus

Vi vil gerne skabe et uformelt mad-mødested, hvor man i fællesskab med andre kan få en hyggelig aften og spise et fornuftigt måltid mad.

Vi søger for god stemning, lidt musik og lignende.

Du kan komme alene eller sammen med andre – og hele ideen med arrangementet er, at alle kommer i snak med dem, man spiser sammen med. Vores ide med SNAK&SPIS er, at vi kan mødes på tværs af alder og interesse og få gang i en snak og måske få nye kontakter og bekendtskaber. Dine motiver for at deltage kan være mange:

⁃ Måske kender du ikke ret mange folk på Fanø endnu?

⁃ Måske er du bare glad for at slippe for at lave mad.

⁃ Måske har du brug for et pusterum og en friaften?

Børn er meget, meget velkomne og netop af samme grund kan børnefamilier gå hjem med deres børn efter “SPIS”-ning, men ellers er der fortsat “SNAK” og kaffe/the/et glas frem til kl 21.10, hvor vi siger godnat og samtidig annoncerer næste SNAK&SPIS-dato og åbner for tilmelding.

Pris 60 kr over 16 år – 10-16 år 30 kr – børn under 10 år  er gratis

Arrangør FanøPlus FanøHøjskole. Billetsalg via rindbyf.nemtilmeld. dk eller hos Fanø Boghandel

IMG_9962    Klik her og få en sang